کلینیک طب سنتی دکتر علوی

سوالات متداول

۱. چطور می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس به سبد خرید رفته و اطلاعات لازم را وارد کنید. پس از آن، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید که می‌توانید از روش‌های مختلف پرداخت برای تکمیل خرید خود استفاده کنید.


۲. چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از ارسال سفارش، یک شماره رهگیری برای شما ارسال می‌شود. با استفاده از این شماره، می‌توانید وضعیت ارسال را از طریق وب‌سایت پست یا شرکت ارسال‌کننده پیگیری کنید.


۳. آیا امکان تغییر یا لغو سفارش بعد از ثبت وجود دارد؟

متاسفانه پس از تایید پرداخت و ارسال سفارش، تغییر یا لغو آن امکان‌پذیر نیست. با این حال، در صورت بروز هر گونه مشکل یا اشتباه در سفارش، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست اصلاحات را مطرح کنید.


۴. آیا محصولات شما گارانتی یا ضمانت دارند؟

بله، تمامی محصولات ما از نظر کیفیت تحت ضمانت فروشگاه قرار دارند. اگر محصولی نقص یا مشکل فنی داشته باشد، می‌توانید آن را مرجوع کرده و یا تعویض کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه «سیاست مرجوعی و عودت» مراجعه کنید.


۵. چه روش‌های پرداختی در فروشگاه شما موجود است؟

ما در فروشگاه آنلاین دکتر جعفر علوی چندین روش پرداخت امن را در اختیار شما قرار داده‌ایم، از جمله:

  • پرداخت آنلاین با کارت‌های شتاب
  • پرداخت از طریق کیف پول (در صورت وجود)
  • کارت به کارت یا پرداخت دستی

۶. چطور می‌توانم از وضعیت مرجوعی کالا مطلع شوم؟

پس از درخواست مرجوعی، تیم پشتیبانی فروشگاه درخواست شما را بررسی کرده و در صورت تایید، دستورالعمل‌های لازم برای بازگشت کالا را ارسال می‌کند. پس از دریافت کالا، فرآیند بازپرداخت وجه طی ۷ روز کاری انجام خواهد شد.


۷. آیا برای خرید از سایت نیاز به عضویت در سایت هست؟

خیر، شما می‌توانید بدون ثبت‌نام یا عضویت در سایت خرید خود را انجام دهید. با این حال، برای پیگیری راحت‌تر سفارشات و دریافت تخفیف‌های ویژه، پیشنهاد می‌کنیم در سایت ثبت‌نام کنید.

سبد خرید